Obiady w szkole


Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice
Rozpoczynamy nowy rok szkolny 2021/2022. Rok, który będzie pod wieloma względami inny od poprzednich. Pragniemy zapewnić Państwa, ze firma Domowy Obiadek dokłada wszelkich starań, by zapewnić najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa zarówno w kuchni podczas przygotowania posiłków, ich transportu oraz podczas serwowania ich Państwa pociechom.
W tym roku szkolnym zamówienia będziecie mogli Państwo składać poprzez aplikację Zamów Posiłek.
Podczas nadchodzących spotkań na początku Roku Szkolnego będziemy ponownie prosili o wypełnienie deklaracji korzystania z obiadów. Pozwoli to nam oraz Dyrekcji Szkoły dostosować liczbę przerw obiadowych tak aby zapewnić Państwa dzieciom możliwość bezpiecznego i komfortowego spożycia posiłków.
Od 1.09.2021r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:
Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie.
Płatności online zostaną wkrótce uruchomione.
Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w dniu poprzedzającym wydawanie posiłku do godziny 19:00. Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
– następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
– pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
W razie pytań zachęcamy także do kontaktu z Panią Hanną, pod numerem telefonu 668 615 566 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00, lub mailowo catering@domowyobiadek.pl
Pozdrawiamy
Zespół Domowego Obiadku